Prezent dla klienta

Większość osób doskonale zdaje sobie sprawę, jak wielką rolę w kwestii wizerunku firmy odgrywa opinia jej klientów. To właśnie ona najczęściej jest powodem napływu nowych kontrahentów lub wręcz przeciwnie - stagnacji w interesach. Każdy przedsiębiorca ma obowiązek dbania o prawidłowe relacje ze swoimi klientami - tylko jak to zrobić? Jak pokazać się z jak najlepszej strony i tym samym zyskać dobrą reputację na lokalnym rynku? Sposobów na to jest kilka, jednak dziś skupimy się na tym najbardziej skutecznym - prezencie dla klienta.

Jak sprawić, aby klient poczuł się doceniony?

Prezenty - niezależnie czy małe czy duże - zawsze wywołują uśmiech na twarzy obdarowanego. Mogą być spodziewane, jak na przykład te wręczane z okazji urodzin lub świąt, a mogą także zamienić zwyczajny dzień w przemiłą niespodziankę. Otrzymując upominek czujemy się szczęśliwi, szanowani, i co najważniejsze - doceniani. Nasz nastrój momentalnie ulega poprawie i zaczynamy automatycznie mieć pozytywne skojarzenia z osobą, od której ten upominek dostaliśmy. Możesz wykorzystać ten fakt na swoją korzyść i sprawić, by klient utożsamiał Ciebie i Twoją firmę ze źródłem szczęścia i radości. Właśnie dlatego, prezenty dla klientów są takie ważne w opracowywaniu strategii wizerunkowej.

Co podarować klientowi?

Prezenty dla klientów będą się od siebie różnić, w zależności od prowadzonej przez nas działalności. Oczywiście to nie jedyne kryteria wyboru. Ważny jest także budżet jakim dysponujemy oraz liczba osób, które chcemy obdarować. Firmy działające w nieco bardziej prestiżowych branżach z reguły mogą sobie pozwolić na upominki o wyższej wartości, niż na przykład niewielki zakład fryzjerski. Bez względu na rodzaj uprawianej działalności, jeden rodzaj prezentu sprawdzi się w każdym wypadku - jest nim karta podarunkowa.

Drobne upominki dla klientów

Karta podarunkowa dla klienta nie musi być wcale kosztowna, by spełniła swoją rolę i namalowała uśmiech na jego twarzy. Jak to się mówi - liczy się gest, a takowy z pewnością zostanie doceniony i zapamiętany na długo. Zatem, co sprawdzi się w roli drobnego upominka dla klienta? Może to być, na przykład:

 

  • Karta podarunkowa Netflix lub Player - w większości przypadków to zawsze prezent trafiony w dziesiątkę. W końcu mało kto nie lubi obejrzeć dobrej produkcji filmowej.
  • Voucher Spotify Premium - podobnie jak wyżej, muzyka to nieodłączny element naszego codziennego życia, a taki podarunek z pewnością ucieszy każdego klienta.
  • Bon prezentowy Pyszne.pl - to uniwersalny prezent, który zadowoli wszystkich kontrahentów.

Dodatkowo, w ramach drobnego upominka warto pokusić się o zakup kartki z cytatem, miłym słowem lub pozdrowieniami - dla wzmocnienia efektu dobrego wrażenia można wypełnić kartkę ręcznie. Klienci poczują się wyjątkowo i z pewnością docenią ten gest.

Prezenty dla klientów na specjalne okazje

Jeśli nasz klient świętuje wyjątkową okazję, taką jak urodziny czy święta, dobrze jest pokazać siebie i firmę z jak najlepszej strony wysyłając mu kartę podarunkową. Ponieważ takie uroczystości przypadają jedynie raz w roku, warto jest przeznaczyć nieco większą kwotę na ten cel. Karta podarunkowa Microsoft 365 lub voucher eBilet to wydatki nieco wyższego rzędu, jednak z pewnością zrobią wrażenie na kontrahentach - a to zaowocuje w przyszłości.

Zwróć uwagę!

Błąd
Dziękujemy za opinię! Po moderacji opinia pojawi się na stronie
Karta podarunkowa

Działanie wykonano

Potwierdziłeś, że otrzymałeś karty podarunkowe. Dziękujemy za poinformowanie nas.
Powodzenie!
Jesteś zarejestrowany na stronie internetowej giftmall.
Coś poszło nie tak
Podczas rejestracji wystąpił błąd.
Proszę spróbować później.